Step-up driver pro LED?

Pajpach pajpach na katedrala.net
Neděle Květen 29 20:25:42 CEST 2011

TPS6180 nebo vykonnejsi varianta TPS61081. Pouzil jsem je v jednom projektu,
a presne splnuji co potrebujete. Vstupni i vystupni  napeti, urcene pro LED,
velmi male, minimum ext. soucastek, naprosto spolehlive a natolik ucinne, ze
se za provozu ani neohrivaji (pri odvadeni tepla do DPS). Umi stabilizovat
bud napeti, nebo proud (Pro LED budice typicka vlastnost :-) ).
Co se externiho rizeni jasu tyce, je na to par peknych prikladu v
datasheetu.

S pozdravem
MP

-----Původní zpráva-----
From: j.Krajinka na seznam.cz
Sent: Sunday, May 29, 2011 7:26 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Step-up driver pro LED?

Muzete doporucit vhodny IC pro step-up menic z 3.3V na 12V-14V, respektive
proudovy vystup 50-100mA pro napajeni podsviceni displeje?
S timto menicem se nepocitalo tak je na nej minimum mista. Zkousel jsem
MCP1650, ale ponekud mi u nej prekazi externi tranzistor a kombinace
NFet+schottky dioda v jednom pouzru asi neni moc perspektivni soucastka,
kdyz i Farnell je ma v nabidce jen do vyprodani zasob.
Kdyz  uz se ptam, jak se napriklad u menicu pro podsviceni LCD, treba v
mobilech, resi rizeni intenzity podsviceni?

Dekuji

Jirka