Step-up driver pro LED?

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Neděle Květen 29 19:26:04 CEST 2011

Muzete doporucit vhodny IC pro step-up menic z 3.3V na 12V-14V, respektive proudovy vystup 50-100mA pro napajeni podsviceni displeje?
S timto menicem se nepocitalo tak je na nej minimum mista. Zkousel jsem MCP1650, ale ponekud mi u nej prekazi externi tranzistor a kombinace NFet+schottky dioda v jednom pouzru asi neni moc perspektivni soucastka, kdyz i Farnell je ma v nabidce jen do vyprodani zasob.
Kdyz  uz se ptam, jak se napriklad u menicu pro podsviceni LCD, treba v mobilech, resi rizeni intenzity podsviceni?

Dekuji

Jirka