zahrievajuci sa transformator

jan kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Květen 27 13:09:25 CEST 2011

Ja mam spatne zkusenosti s malinkymi zalitymi trafky  0,5W od Tronicu.
Neprezijou jedinou blizkou bourku a naprazdno odebiraji ze site cca 1,3W
:-(
Na druhe strane naprosto perfektni je stare signalkove trafko 220/24 V (
TAH-2 ) tam je naprazdno odber okolo 0,1-0,3 W Mereno lidlometrem s
upravenym rozsahem na 10x mene  takze to take muze trochu lhat. Ale vzhledem
k nulovemu otepleni je to jednoznacne...i pri zkratu na vystupu je to
snesitelne teple a nic e tomu nestane.
Co je uzasne , mam jeden toroid  230/14,8V 50W  a tam je odber naprazdno tez
okolo 0,2W. Pri plne zatezi je jen nepatrne vlazny.
JaKub