RE: Level shifer 1,8V / 3.3 respektive 5V ?

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Čtvrtek Květen 26 11:26:37 CEST 2011

Je to trochu jinak, konvertije se z 5 nebo 3.3V na 1.8V logiku 1.8V logika jsou vstupy.

Jirka

>Mozno najjednoduchsie bude nakoniec kupit ten 74LVC4245A z Farnellu.
Je ta zbernica obojsmerna alebo jednosmerna? Ak jednosmerna, ktorym
smerom treba konvertovat (3V->5V alebo naopak)?

J.S.