[OT] Do patku bych zapomel...

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Květen 24 19:44:34 CEST 2011


 24.5.2011, 19:42:29

Kazda dobra lez, obsahuje alespon polovinu snadno overitelne pravdy.
Tuhle zasadu by meli ucit decka ve skole driv nez malou nasobilku.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Pavel Troller napsal:

> Zdravim,
>   nasel jsem jeden clanek na netu, hovorici nepokryte o tom, ze jadrem NS je
> elektrolyticky kondenzator a funkce tam byla vysvetlovana tim, ze tento
> zpusobi "stabilizaci" napeti palubni site, z cehoz nasledne tezi napr. ECU
> a hlavne zapalovaci system, v dusledku cehoz je stabilni jiskra a tedy nizsi
> spotreba.
>   Je mi jasne, ze tohle je blbost, protoze oloveny akumulator, ktery je
> schopen nastartovat motor, musi mit tak maly vnitrni odpor a diky sve deskove
> konstrukci a tlustym vyvodum i tak malou indukcnost, ze jakakoliv dalsi
> "stabilizace" pomoci C je zbytecna. Samozrejme ECU ma svoji vnitrni filtraci,
> takze opet nemuze NS nic zlepsit, a pokud bychom uvazovali treba to zapalovaci
> trafo/civku, od jejich privodu k cigaretaku je takova delka dratu, ze se
> nejaky filtracni efekt NS nemuze vubec projevit.
>   Ale alespon nemlzili, ze to vyuziva volnou energii nebo orgon :-).
>   Zdravi Pavel



Další informace o konferenci Hw-list