[OT] Do patku bych zapomel...

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Květen 24 18:51:39 CEST 2011

Toto bola Astra :-) Vsetko spominane slo, len ked som chcel zavriet
klapku na vnutornu cirkulaciu vzduchu - nic. Original servo je
poruchove, pred casom som ho nahradil upravenym, s vlastnou
elektronikou, ktoru napajam zo zasuvky zapalovaca (zospodu napajkovane
kable, netrcia do priestoru). Doma som ako prve skusil ci je napatie v
zasuvke.. nebolo, tak som rovno siel po poistke :-)

miro