[OT] Do patku bych zapomel...

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Úterý Květen 24 18:30:07 CEST 2011

Koukam, ze nejsem sam, kdo pouziva klavesnici notasu jako pracovni
plochu, obcas podlozku na jidlo atd ;-)
No co jineho se tam dalo cekat, ze... Filtrace palubni site zajisti
vyrazne vetsi ucinnost alternatoru a zapalovani pripadne vstrikovani a
penizky jsou doma :-P