OBD2 kabel

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Květen 24 18:07:23 CEST 2011

Prizivim se na vlaknu - nemate nekdo odzkouseny OBD interface pro ISO
protokol? Tusim, ze jsou dva, nevim, ktery zrovna moje auto pouziva - Volvo
850TDi, '96.

Moc se mi nechce kupovat kabely na slepo a jeden po druhem testovat, nemluve o
tom, ze posledni balicek z Ciny mi sel (resp. lezel na celnici) celych 7 tydnu
(ano, z Ciny sel tri dny a to jeste pres Svycarsko, z letiste na opacny konec
Prahy celkem 52 dnu.), takze se mi to moc nechce objednavat mimo EU (coz je
IMHO zamer toho "nestihani").

Rad bych si u OBD II v kastliku udelal paralelni konektor (resp. vytahnul z
OBD konektoru jen tech nekolik podstatnych datovych vodicu) a ubastlil
interface.

Pavel Kutina