OBD2 kabel

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Květen 24 17:58:45 CEST 2011

No bojim za ze generovat 5baudov nejde.
Standardne aspon su to nasobky 25,50,75, 150, 300,600, 1200 ....
25 uz dalej rozdelit na pol nejde.
Ale viem si predstavit nahadzovanie Tx pomocou EscapeComFunction(SETBREAK)
ale neviem si presdtavit to cez Rx snimat (aspon som ziadnu api funkciu na to nenasiel)

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Miroslav Šinko
Sent: Tuesday, May 24, 2011 5:41 PM
To: HW-news
Subject: Re: OBD2 kabel

To uz robi obsluzny SW. K Oplu mam nejaky OP-Tech2. On prave zrejme nahadzuje a zhadzuje, ako pisete. Podobne snima RX a vyhodnocuje.
Preto je to citlive na casovanie, prevodniky na USB nesplnia danu presnost, preto nehraju. Ale s inym SW mozu fungovat, netvrdim, ze nie.

Inac 5Bd by snad malo ist generovat aj standardne, vo Windows aplikacii nastavenim v DCB strukture (neskusal som).

miro