Re: dimenzování vodičů

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Pondělí Květen 23 12:33:53 CEST 2011

Smarja kecam pro med to samozrejme neplati , odvolavam co jsem napsal.
Pro slitiny je vec jina, ale ty mam pouze v tistene verzi Handbook of Chemistry and Physics.

To je tak, kdyz clovek neco hleda a pak si splete teplotni stupnice K a C. :-)
J.