IPAD2 nabijecka - jak je zapojena?

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Neděle Květen 22 21:51:39 CEST 2011

Nabijecek je nekolik typu. Nektere maji zkratovane D+ a D-, nektere
maji spravny R mezi pinem ID a zemi.
Ten spravny si nejsem jist ze je standardizovan. V car kit specifikaci
je napriklad 200k a 400k. Ale tim se Apple samozrejme ridit nemusi.
Jinak existuje jeste USB charging specifikace. Tam je popsane jak ma
vypadat port s ruznou proudovou zatizitelnosti atd.

PK