IPAD2 nabijecka - jak je zapojena?

APA navrhpcb na gmail.com
Neděle Květen 22 21:35:46 CEST 2011

mam doma par microUSB Carnabijecek z Ciny, ktere dobijely, ale maji
tak mizerny microUSB konektor, ze maji spatny kontakt, tak je asi
kuchnu a podivam se, co za zazrak s Ohmy v tom je...

Vzdyt je na to nejaky standard, ze vsechny nove telefony musi mit
microUSB konektor (teda iDevices od Applu na to asi silne dlabou), tak
prece musi byt zapojeni zname, univerzalni, ne?