Re: dimenzování vodičů

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Neděle Květen 22 17:48:41 CEST 2011

Obavam se, ze to problem docela bude, on tam autor nedal teplotni rozsah 0-100C z pleziru nebo ve snaze prodavat neosizenou verzi, ale protoze pouzil jednoduchou metodu vypoctu, ktera pocita s linearni zavisloti odporu na teplote a ta plati +- v rozsahu 0-100C.
Ve programu lze zvolit i odporove materialy vcetne manganinu a tam by vetsi teplotni rozsah rozhodne na skodu nebyl, ale jak rikam, jiz by to nebyl programek na deset radek.
Celkem neni problem takovy programek napsat, problem je sehnat relevantni data pro jednotlive materialy.
Na druhu stranu , kdyby byl zajem asi bych dokazal neco takoveho stvorit.

J.