dimenzování vodičů

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Neděle Květen 22 16:47:14 CEST 2011

Teda nejsem kontruktér, ale co jsem tak viděl naše projekty, silové
rozváděče při řádově 70° automaticky vypínaly, jelikož zjevně
klimatizace nedělá co má. U vodičů může být asi situace jiná, ale stejně
bude nějak limitována jejich maximální teplota skrz tepelné limity
izolace. A pro odporové materiály bude určitě nějaká lepší kalkulačka.
Každopádně jak jsem se díval, je to v js, takže by neměl být problém to
oemzení odstranit.

T.V.