Re: Re: Re: OT ...a zase len hodiny... ; -) Was: OT nabídka - znakový ( maticový ) LED display

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Květen 21 18:37:00 CEST 2011

Toto téma moc nesleduji, ale co brání pomocí OSCCAL zvednout frekvenci na 12 MHz? Když se tam hodí 255, bývá výsledek 15,5 až ~16 MHz.

PH