Re: Re: Re: OT ...a zase len hodiny... ; -) Was: OT nabídka - znakový ( maticový ) LED display

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Květen 21 17:31:05 CEST 2011

2011/5/21 Petr Tomasek <tomasek na etf.cuni.cz>:

> Proc? Vzdyt na obdev.at maji hotovou knihovnu...

To ano, len OBDEV kniznica potrebuje min 12MHz hodiny (s OBDEV nejake
skusenosti mam :-). ATmega88 ma interny oscilator 8MHz, v displayi
externy krystal nie je. Netrvdim, ze sa neda urobit USB aj s 8MHz, len
sa mi to nezda, a ziaden taky projekt som na webe nevidel.

> Proc nejsou osazeny R12 a R13?

Nuz to nie je otazka na mna :-) Blizko nich nie je osadeny ani Q2 a
cesticka od R13 k nemu vedie. Skor by som to videl na neosadeny
spinac/prepinac externeho napajania.

miro