Bistabilni rele s praporkem nebo rucnim prepinanim?

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Pátek Květen 20 23:13:12 CEST 2011

Odpor mi az tak zily netrha, na rozdil od zahadneho P v nazvu, indukce je zajimava pro vypocet, zda je pri danem ovladacim tranzistoru mozne vynechat ochranou diodu pres rele.

707L je light, vyrobce tvrdi, ze je urceno pro indukcni zatez, sice nemam moc predstavu , ale asi ma kontakty odolnejsi proti oblouku ci co.
Co je vsak P mi zustava zahadou, dokonce jsme napsal vyrobci, ale asi se s hochy z ost bloku nehraji.

Mate pravdu, chtit po vyrobci, aby u sveho vyrobku uvedl presne parametry se dnes tak nejak nenosi.