Bistabilni rele s praporkem nebo rucnim prepinanim?

Pátek Květen 20 16:18:19 CEST 2011

Co by jste v tom DS všechno nechtěl? Je tam zatižitelnost kontaktů -
dokonce přiznávají i zakázané kadmium :-) a napětí cívky. Předpokládám
že ovládání je DC, takže spíš než ta indukčnost by mi vadilo že tam není
uvedený odpor. Ale třeba bude pan Galuszka tak hodný (když toho má doma
hromadu) a ten odpor vám změří :-)

Anděl