Korekce frekvence krystalu v hodnikach

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pátek Květen 20 20:24:07 CEST 2011

Podle me se honite za nedostiznou chimerou.

Ja bez hodinek nedam ani ranu a vzhledem k tomu, ze kamarad ma
hodinarstvi tak jsem na ne docela zatizenej.

Co jsem se s nim bavil uz pred casem tak to proste neni mozne uz z
principu, ze ty hodinky jsou vystaveny vykyvum teplot i kdyz je mate na
ruce.

Ja sam nedam dopustit na Citizen Eco-Drive - stale mam jedny z edice
Titanium se safirovym sklem koupene v roce 1996 za 9.500Kc - stale jdou
bez jakekoliv udrzby (jsou napajene solarem) jen se uz po 15 letech
osoupalo zlaceni - zrovna jsem je pred ctrnacti dny serizoval a maji ted
chybu 3s. Ale pouzivam je opravdu v rezimu cely den na ruce a v noci sundat.

Ted momentalne je stridam se Suunto T3c, ktere chodi s podobnou
presnosti v  podobnem rezimu - cena tusim cca 4.000Kc.

Nicmene nevite nekdo co mel za hodinky Nicolas Cage ve filmu co nedavno
bezel (snad Cas zabijet - odehravalo se to nekde v Asii - hral zabijaka
a zaucoval nejakeho mladeho adepta) - byly to podle vzhledu v nerezovem
pouzdreni a byly na nich velke zelenozlute cislice. Dost me zaujaly.

--
S pozdravem
Radek Vicek