Re: Elektricka bezpecnost v Spojenom kralovstve, was: Farnell-jistota desetinasobku ; -)

Pátek Květen 20 06:47:47 CEST 2011

Nedavno jsem nekde cetl, ze s tim palcem dolu to neni pravda - pokud
mel byt gladiator utracen na statni utraty, tak imperator ukazal palec
nahoru, jako ze protivnik ma vytahnout mec.
Kdyz mel gladiator prezit, imperator ukazal pest s palcem schovanym v pesti.