Elektricka bezpecnost v Spojenom kralovstve, was: Farnell-jistota desetinasobku ; -)

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Čtvrtek Květen 19 22:02:35 CEST 2011

No jiste!
Popravde nechapu jak muze nekdo razit neco jineho, jiz od dob stareho rima platilo palec dolu = vypnuti gladiatora.
Naopak pouze s kasparkem stojicim nahoru lze provest nejakou akci.

J.