Elektricka bezpecnost v Spojenom kralovstve,

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Květen 19 15:08:29 CEST 2011

No ploche zasuvky som nevidel iba v hoteli (pravda, tam boli vylucne
take), ale aj vo vyvojovom laboratoriu isteho dopravneho podniku. Tam
som videl navyse aj zopar upravenych schuko (so strednou dierkou). Tie
boli zapustene v prelise. Tiez tam mali predlzovacky s ich uzkou
3-kolikovou vidlicou, ale uz so zapustenymi zasuvkami - zopar uzkych,
zopar schuko.

miro