Elektricka bezpecnost v Spojenom kralovstve,

Jozef Racek Jozef_Racek na tempest.sk
Čtvrtek Květen 19 14:50:17 CEST 2011

To su "hotelove" upravy.
V Anglicku su obycajne v (slusnejsich) hoteloch zasuvky, kde sa da
strcit kde-co, hlavne v kupelniach,
kde by mali ist holiace strojceky a pod. Aj nase snury, ale ochrana je
pri tom nezapojena...
Ked clovek premysla a vie co robi, tak sa telefon da nabit, a v pohode
aj notebook.

Dodo