Elektricka bezpecnost v Spojenom kralovstve, was: Farnell - jistota desetinasobku ; -)

Jozef Racek Jozef_Racek na tempest.sk
Čtvrtek Květen 19 14:54:11 CEST 2011

Preco?
V GB vacsina koncoviek ma pripajaci kolik na ochranu cely kovovy a
pracovne vodice su koliky plastove a kovove maju len konce,
ktore su urcite vnutri. konstrukcne je to urobene tak, ze ked
povytiahnete, tak sa ku pracovnym kontaktom nedostanete,
a ked je to vytiahnute tk, ze sa dostanete, tak uz nie su pripojene
vnutri zasuvky.
Z hladiska bezbecnosti je to spravene dobre.

V talinasku je to horsie, tam som videl asi vacsinu kolikov na snurach
celokovovych, takze pri povytiahnuti sa k zivemu kontaktu da dostat.

Dodo