Největší ELEKTRO FANTAZMAGORIE
Jaroslav Lukesh
lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Květen 19 13:12:11 CEST 2011
Ano, dvoutakt se musí dostat do otáček jinak netáhne, ale jak se tam
dostane, je zbytečné dál držet plyn (stejně na něj už nebude moc
zrychlovat), v těch otáčkách si už vystačí s hodně lehkou nohou. Je to dost
rozdíl oproti 4T. Striktní dodržování předpisů mi takto zvedlo spotřebu o
litr, přeci jenom byl zpřevodovaný na 60ku v obci.
----- Původní zpráva -----
Od: "Lubor Otta" <butan na geoinvest.cz>
Nechci za dvoutakty lobovat, ale mají 2 přednosti.
-Vyšší měrný výkon na hmotnost motoru.
-vyšší účinnost při částečně uzavřeném plynu.
Dne 18.5.2011 17:53, aze napsal(a):
> No to jsem psal, tohle může fungovat jen u motorů s mizernou účinností,
> což dvoutakt splňuje.
Další informace o konferenci Hw-list