Největší ELEKTRO FANTAZMAGORIE

Lubor Otta butan na geoinvest.cz
Čtvrtek Květen 19 12:19:37 CEST 2011


No tady se mohu jen dohadovat, že za těch vyšších teplot hlavy motoru 
odbouráváte karbon z hlavy a pístu, a jedete na něj. Ale tady bude efekt 
na spotřebu jen dočasný :-)
Lubor

PS A moderní motory s recyrkulací spalin začínají ve svém zanášení 
karbonem dvoutakty úspěšně dotahovat.


Dne 18.5.2011 17:44, Jaroslav Lukesh napsal(a):
> Ta voda nepůsobí jen fyzikálně, dochází tam ke vzniku zmíněných plynů. 
> Nefunguje to u nedostatečně (tj. běžně) zahřátého motoru, ale až když 
> je teplota "v červeným", tj. hodně přes 100stC (warbec má přetlakové 
> chlazení). Při nižších teplotách působí opravdu jen neznatelně, tedy 
> fyzikálně, zatímco při těch vyšších už dochází k reakci s uhlíkem a 
> líp to shoří. U aut s řídící jednotkou nejspíš nic nepoznáte, ale u 
> nedokonalého spalování to zcela evidentně funguje.
>
> --



Další informace o konferenci Hw-list