Největší ELEKTRO FANTAZMAGORIE
Lubor Otta
butan na geoinvest.cz
Čtvrtek Květen 19 12:19:37 CEST 2011
No tady se mohu jen dohadovat, že za těch vyšších teplot hlavy motoru
odbouráváte karbon z hlavy a pístu, a jedete na něj. Ale tady bude efekt
na spotřebu jen dočasný :-)
Lubor
PS A moderní motory s recyrkulací spalin začínají ve svém zanášení
karbonem dvoutakty úspěšně dotahovat.
Dne 18.5.2011 17:44, Jaroslav Lukesh napsal(a):
> Ta voda nepůsobí jen fyzikálně, dochází tam ke vzniku zmíněných plynů.
> Nefunguje to u nedostatečně (tj. běžně) zahřátého motoru, ale až když
> je teplota "v červeným", tj. hodně přes 100stC (warbec má přetlakové
> chlazení). Při nižších teplotách působí opravdu jen neznatelně, tedy
> fyzikálně, zatímco při těch vyšších už dochází k reakci s uhlíkem a
> líp to shoří. U aut s řídící jednotkou nejspíš nic nepoznáte, ale u
> nedokonalého spalování to zcela evidentně funguje.
>
> --
Další informace o konferenci Hw-list