2takt diesel (bylo: Největší ELEKTRO FANTAZMAGORIE)
RV
vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Květen 19 09:44:58 CEST 2011
No rekl bych ciste pragmaticky kvuli cene. Jeden motor, jedna hridel,
jeden sroub... tohle vsechno stoji penize - pokud to ma byt 2x nebo 3x
je to rozdil.
Ono je to stejne jedno - pokud budete mit motory dva o polovicnim vykonu
tak v pripade pruseru, kterym je treba silny vitr to stejne nic neresi,
protoze ten vitr to v pripade telesa jako je kontejnerova lod snadno
pretlaci. Takze stejne musi prijet vlecna lod a odtahnout to do pristavu.
Jinak je i zajimave jak se to startuje ;-) - byva tam nekolik
startovacich agregatu - od motoru velikosti jako v osobaku az po docela
mocnej motor, kterej ve finale nahodi ten hlavni motor.
Radek Vicek
Dne 19.5.2011 9:08, Kamil Rezac napsal(a):
> Koukam na ten clanek, netusite nekdo proc lodari trvaji na jednom
> motoru a ne na dvou, aby kdyz se polame meli alespon nejakou zalohu?
> KR
>
> 2011/5/19 aze<azehw na volny.cz>:
>> Tady je hezký Diesel-dvojtakt:
>> http://www.autoweb.cz/nejsilnejsi-motor-na-svete-je-diesel/ Vrtání 96cm,
>> zdvih 2,5 metru, 2300 tun.
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
Další informace o konferenci Hw-list