Farnell - jistota desetinasobku ;-)

ing. Jan Galuszka konference na ei.cz
Středa Květen 18 11:42:46 CEST 2011

Na malou obhajobu RS.
RS primo vstupuje na nas trh teprve ted, pred tim to nebylo prime
zastoupeni.
Co jsem se s nimi bavil na veletrzich, tak nabiraji lidi a doladuji cesky
obchod, ...

Mozna to jsou pouze porodni bolesti a zlepsi se to  .. cas ukaze

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of andrej jancura
Sent: Wednesday, May 18, 2011 11:32 AM
To: HW-news
Subject: Re: Farnell - jistota desetinasobku ;-)

Ked si tak citam Vasu reakciu, tak s nostalgiou spominam na to ako chodili
objednavky za tyzden, v lepsom pripade do 3 dni... Ale fakt je ten, ze ten
Farnell to ma premakane. Aj ked si za to necha zaplatit.

A.

On Wed, 18 May 2011 11:07:55 +0200
Petr Zahradnik wrote:
> [...]
> uživatelské jméno a kliknul na "ověřit dostupnost" - OK, jméno je
> dostupné. Po odeslání registrace ale toto jméno dostupné nebylo, mám
> si prý zvolit jiné. Opakovaně bylo a nebylo dostupné. OK, drobnost,
> ale pak nevím, na co tam to ověřovací tlačítko je.
>
> Nakonec jsem se úspěšně zaregistroval, provedl objednávku, zboží je
> skladem a za 175 Kč bez DPH dopravného je tam dodání do druhého dne.
> Objednával jsem v neděli, tedy jsem v úterý (včera) očekával zboží.
> pondělí večer jsem si říkal, že by mohla být nějaká informace o
&g t; zásilce, nic. V úterý taky nic. To už mi bylo divné.