Farnell - jistota desetinasobku ;-)
ing. Jan Galuszka
konference na ei.cz
Středa Květen 18 11:42:46 CEST 2011
Na malou obhajobu RS.
RS primo vstupuje na nas trh teprve ted, pred tim to nebylo prime
zastoupeni.
Co jsem se s nimi bavil na veletrzich, tak nabiraji lidi a doladuji cesky
obchod, ...
Mozna to jsou pouze porodni bolesti a zlepsi se to .. cas ukaze
S pozdravem
ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of andrej jancura
Sent: Wednesday, May 18, 2011 11:32 AM
To: HW-news
Subject: Re: Farnell - jistota desetinasobku ;-)
Ked si tak citam Vasu reakciu, tak s nostalgiou spominam na to ako chodili
objednavky za tyzden, v lepsom pripade do 3 dni... Ale fakt je ten, ze ten
Farnell to ma premakane. Aj ked si za to necha zaplatit.
A.
On Wed, 18 May 2011 11:07:55 +0200
Petr Zahradnik wrote:
> Původní zpráva ze dne 18.5.2011 od balu na home:
>
>> no oni vam vlastne davaju moznost citit sa lepsie, za lepsie
>> parametre platite predsa musite platit viacej, mate pocit
>> exkluzivity :-)
>
> Kdo? Farnell? Já si spíš myslím, že tam to není o tom, že má někdo
> pocit exkluzivity, ale že to opravdu funguje. Když něco objednáš,
>tak
> to přijde druhý den. Když něco přijde špatně nebo je nějaký problém,
> tak to obratem vyřeší. O tom to je.
>
> V neděli večer jsem objednal něco v RS Components. Tito mě už delší
> dobu masírují dopisy a maily, abych si tam něco objednal. Kdysi
>dávno
> jsem tam i něco objednával a fungovalo to. Nicméně už je to několik
> let. OK, tak v neděli večer jsem dělal menší zkušební objednávku po
> delší době.
>
> Nejdříve jsem se musel zaregistrovat do jejich systému, protože od
>té
> doby už mají jiný. Když jsem se registroval, vybral jsem si své
> uživatelské jméno a kliknul na "ověřit dostupnost" - OK, jméno je
> dostupné. Po odeslání registrace ale toto jméno dostupné nebylo, mám
> si prý zvolit jiné. Opakovaně bylo a nebylo dostupné. OK, drobnost,
> ale pak nevím, na co tam to ověřovací tlačítko je.
>
> Nakonec jsem se úspěšně zaregistroval, provedl objednávku, zboží je
> skladem a za 175 Kč bez DPH dopravného je tam dodání do druhého dne.
> Objednával jsem v neděli, tedy jsem v úterý (včera) očekával zboží.
>V
> pondělí večer jsem si říkal, že by mohla být nějaká informace o
&g t; zásilce, nic. V úterý taky nic. To už mi bylo divné.
>
> V úterý jsem tedy zavolal na jejich pražské telefonní číslo, kde
> píšou, že nám tam poradí samozřejmě v českém jazyce. Zvedl to nějaký
> angličan, česky neuměl, a když jsem se ho tedy anglicky zeptal na
>stav
> objednávky a nadiktoval mu číslo objednávky, tak mi jen suše
>oznámil,
> že tam český personál není a že mi k objednávce nic říct nemůže, ať
>si
> zavolám zítra ráno.
>
> Tedy zítra ráno (to znamená dnes ve středu) jsem tam zavolal, byla
>tam
> česká ženská, která mi řekla, že jim vypadl systém a ty objednávky
> nějak zpracovávají a nestíhají a snad že dnes už na moji objednávku
> přijde řada, tak snad zítra ji dostanu.
>
> Ptal jsem se, jak to je s tím dodáním do druhého dne a dozvěděl jsem
> se: "Ale ano, samozřejmě to funguje, když se nic nestane, tak do
> druhého dne dodáváme.">
> Ptal jsem se, jak to funguje s tou dostupností českých lidi a
>dozvěděl
> jsem se: "Já jsem tu včera nebyla, nikdo jiný než já nemá přístup k
> těm informacím, ale jinak to funguje."
>
> OK, já dokážu pochopit, že může vypadnout systém. Zrovna tak ale
> vidím, že web jim jede, přijímá objednávky, zřejmě vypadlo cosi
> interního, ale externí aplikace jede. Tak není přece problém
>rozeslat
> nějaký mail s omluvou, nebo nastavit do položky "stav" nějaký stav
> (není tam totiž vůbec nic). Za těch několik dní to stihnout mohli.
> Nedejbože kdyby někdo ty zákazníky obvolal.
>
> OK, dokážu i pochopit, že tam česká ženská není, ale když mi ani
> angličan na lince nedokáže poradit/vysvětlit, tak to tam nemusí
>sedět,
> to může linka směřovat na záznamník. A kdyby na ten záznamník nějaká
> zrovna dostupná uklízečka namluvila česky (nebo aspoň anglicky)
> zpr ávu: "Omlouváme se, nejsme tu, vypadl nám systém, za několik dní
> bude vaše objednávka vyřízena," tak by to bylo daleko lepší řešení.
>
> Nemám důvod nevěřit tomu, že to u RS Components opravdu funguje do
> druhého dne... když se nic nestane... Když je to napsané na webu,
>tak
> to přece musí být pravda. Ale kvalitní společnost a péče o zákazníka
> se pozná právě v okamžiku, kdy něco nefunguje, když nastane nějaká
> nestandardní situace, když je potřeba reklamovat, když někdo něco
> poplete, když od nich někdo něco chce. A to je právě tento příklad.
>V
> ten moment se teprve zjistí, kdo na své zákazníky kašle a kdo ne.
>
> Mně je v tento okamžik celkem jedno, jestli tahle zásilka se zbožím
> přijde včera, jak měla přijít, nebo zítra, jak by snad konečně měla
> přijít, nebo příští týden. Dokonce by mi i bylo jedno, kdyby
>nepřišla
> vůbec. Ale jsem rád, že jsem se trefi l zrovna do téhle problémové
> situace, protože teď už přesně vím, jak by to mohlo dopadnout,
>kdybych
> se na dodání do druhého dne opravdu spoléhal a zboží nutně
>potřeboval.
>
> Petr Zahradník, počítačový expert
>
> ====================================================================
> Petr Zahradník, Computer Laboratory
> Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
> telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601
> web: http://www.clexpert.cz, e-mail: clexpert na clexpert.cz
> ICQ: 21215917, Live: clexpert na clexpert.cz, Skype: callto://clexpert
> ====================================================================
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20110518/1d63d8b4/attachment.htm>
Další informace o konferenci Hw-list