Nahrada tranzisotru IRFPF50?

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Čtvrtek Květen 12 13:48:34 CEST 2011

Spina to usmernene sitove napeti, z 400V C ,tak by to teoreticky vadit nemuselo, ale jak radi ostatni, pouziji  IRFPE50, nejak jsem ho pri hledani prehledl.

Ted jen doufam, ze jsem neprehledl nic dalsiho a hlavni spinaci tranzistor + rychla dioda v obvodu pomocneho vinuti na primaru je jedine co odeslo, nerad bych vse po rozplynuti dymu menil znovu . :-)
Snad ne, je to +- klasicke zapojeni s UC3844 , tedy doplnene o PFC s L4891A a v provedeni na proud 20A na sekundaru, popravde, tlumivku namotanou 4mm2 dratem vidim snad poprve.

V kazdem pripade, dekuji

J.