Popis programu v diplomce

Zdeněk Materna zdenek.materna na gmail.com
Středa Květen 11 17:40:51 CEST 2011

Dobrý den,

děkuji za všechny tipy. Věci co tvořím já a které jsem přejal jsem se
snažil oddělit velmi jasně. Podezření z plagiátorství je to co si
přeju nejméně. Jinak na programu bohužel unikátního nebo nějak extra
nic není, takže mi nezbylo než popsat jeho činnost tak nějak komplexně
- použil jsem metodu "okecávání", kdy jsem se snažil co nejvíce
vyhnout popisu konkrétního kódu. No a přidal jsem i zjednodušený
vývojový diagram.