rychlost spinani diody

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Květen 9 10:07:51 CEST 2011

zalezi od toho ako mate postaveny model. Ak pocita so zakladnymi
rovnicami prirody (maxwellove rovnice, rovnice pre dynamiku
kvapalin/plynov a pod.) tak tie efekty s velkou pravdepodobnostou najde.
Pokial ale model pracuje s odvodenymi rovnicami a zjednodusenym modelom,
ktore boli pripravene na nejaky konkretny ucel (kde mimochodom urcite
velmi dobre stacia), tak je pravdepodobne ze sa tam nic nenajde.
Nevyhoda prveho pristupu je ze je strasne zlozity a narocny na vypoctovu
kapacitu, druhy pristup je rychlejsi/jednoduchsi.
Uzivatel musi byt ale velmi opatrny ktory pristup pouzije lebo to moze
viest k tomu ze mu model vypocita totalny nonsens. Tu prichadzaju na
radu skusenosti a schopnost posudit ci su vysledky spravne.
Kolko ludi pouziva simulatory napriklad na jednoduche obvody s operakmi
a ked to postavia nefunguje im to... Kolko z nich aspon tusi ze operak
sa da modelovat plne linearne ako riadeny zdroj napatia s jednym polom
alebo ze existuje aj nieco ako vstupne napatia/saturacia a pod.?
b.