Re: rychlost spinani diody

Pondělí Květen 9 08:57:13 CEST 2011

Nedavno jsem koukal v TV na epizodu "Vteriny pred katastrofou"
jak (myslim) v londynskem metru zacalo horet na eskalatoru
a pozar se tam rychle rozsiril. Nebylo jasne, proc se rozsiril tak rychle,
tak tu situaci namodelovali na nejakem simulacnim programu pro jaderne
elektrarny a vysledky simulace odpovidaly tomu co se stalo i kdyz
to nesouhlasilo s dosavadnimi zkusenostmi. Dalsim badanim byl objeven
"zlabovy efekt", ze za urcitych okolnosti se ohen muze sirit tak jak
se skutecne siril. Mne to zaujalo, ze ten simulacni program nasimuloval
neco, co v dobe kdy byl vytvoren jeste nebylo znamo.