OT: dohrivani od solaru

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Neděle Květen 8 21:51:55 CEST 2011

U toho vyrobku pisou max teplota vstupni vody 25 stupnu , na regulacnim
ventilu mam nastaveno 45 stupnu.
Ten maly bojer nejde pouzit, jelizko vecer se cela rodina sprchuje a
koupe, a pak treba nejsme tyden doma.

Proto se mi zda elektricky dohrivac jako idelani volba v pripade, ze
bude pod mrakem a voda bude studena.
Soucasna sprcha dela 8 litru za minutu.
LK