OT: dohrivani od solaru

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Květen 8 20:39:09 CEST 2011

On Sun, 8 May 2011, "Ing. Libor Konečný" wrote:

> Resim dohrivani z akumulacni nadrze 300 l , kterou dohriva solarni panel.
> Mam stavajici dohrivani akumulacnim plynovym kotlem,ktery je za solanim
> akumulacnim vymenikem, coz je mene enegeticky vyhodne, protoze se dohriva
> stale i v pripade neodebirani vody.

Pochopil jsem to spravne ze to z te nadrze jde do kotle kde se to dohriva
a ten kotel ma neco jako malou nadrzku kterou udrzuje na teplote ?

> Ma max 13kw odber, coz na stavajicih rozvodech bude utahnutelne,  silnejsi
> bych nedaval, kdyz spustim svarecku tak pohasinaji svetla ;-) proto bych
> nerad delal jeste nove rozvody ;-)

5 litru za minutu muze na sprchovani jakz takz stacit ale pro napusteni
vany to bude trvat vecnost. Ja bych spis volil mensi dohrivaci bojler,
ono to zas nema takove ztraty a pohodli je pohodli...