jakou svarecku?

aze azehw na volny.cz
Sobota Květen 7 14:25:27 CEST 2011

O cca 2-3 stovky dražší Gama 165 má trvalý proud 90A a max.160A.
Před lety jsme upravovali dvě SMB250 pro paralení provoz jako zdroj tvrdého
napětí 14V/500A pro zkoušení startérů, i s regulací vnitřního odporu. Na
úpravu na nastavení napětí pro Gamu165 se chystám. Je tam SG3525, neměl by
to být problém.
AZE

----- Original Message -----
From: "Vláďa Anděl" <vaelektronik na vaelektronik.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, May 07, 2011 10:54 AM
Subject: Re: jakou svarecku?

Věřím že se s COčkem vaří líp, ale to opravdu není to co bych
potřeboval. Svářecí invertor potřebuju mimo jiné i na to, že si do něj
dodělám regulaci napětí a budu ho používat i jako zdroj pro účely, kde
mi běžný laboratorní zdroj nestačí. Třeba pro zkoušení EPD
http://vaelektronik.cz/epd_uvod.html  kde by se docela hodilo nějakých
20V a alespoň na chvíli něco přes 100A. Zatím to tahám z baterek, bez
možnosti pořádné regulace. Samosřejmě abych s tou svářečkou moh i něco
zavařit, pokud bude potřeba. Takže zatím vítězí Gama131, je to český
výrobce a doufám, že by se v případě potřeby nechala sehnat i servisní
dokumentace.
Anděl