jakou svarecku?

Sobota Květen 7 10:54:20 CEST 2011

Věřím že se s COčkem vaří líp, ale to opravdu není to co bych
potřeboval. Svářecí invertor potřebuju mimo jiné i na to, že si do něj
dodělám regulaci napětí a budu ho používat i jako zdroj pro účely, kde
mi běžný laboratorní zdroj nestačí. Třeba pro zkoušení EPD
http://vaelektronik.cz/epd_uvod.html  kde by se docela hodilo nějakých
20V a alespoň na chvíli něco přes 100A. Zatím to tahám z baterek, bez
možnosti pořádné regulace. Samosřejmě abych s tou svářečkou moh i něco
zavařit, pokud bude potřeba. Takže zatím vítězí Gama131, je to český
výrobce a doufám, že by se v případě potřeby nechala sehnat i servisní
dokumentace.
Anděl