OT: Doporučení mazadla

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Květen 5 09:48:53 CEST 2011

No tak jednoduche to neni. Pokud je hridel drsna tak bude vydirat
lozisko dal.

Pokud by se to melo udelat spravne tak hridel obrousit na brusce na
kulato, nechat tvrde nachromovat (to se doma delat neda), vystruzit
otvor v kladce a pak obrousit presne na prumer tvrdochrom na hrideli
(pripadne lapovat).

Radek Vicek