OT: Doporučení mazadla

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Květen 5 09:28:59 CEST 2011

Kupodivu, většinou se opotřebuje tvrdší materiál v kluzném ložisku,
záleží ale na provozních podmínkách. Tvrdochromem se dá vyspravit
ledacos, ale IMHO se nějakému obrábění stejně nevyhnete. Bude potřeba
změřit opotřebovanost kde půjde, zvážit konstrukci opotřebovaného dílu a
rozhodnout způsob nápravy. To je asi rada k nezaplacení že :-)), ale
žádná jiná cesta k nápravě uložení zřejmě nebude.
Jo, taky se dá vložkovat třeba lepením, ale pozor na ty tvrdší součásti
ložiska.
S pozdravem,
		Miloš Dašek