Malá EZS ústředna

Jan Matuska hw na starhill.org
Středa Květen 4 13:42:04 CEST 2011

Zdravím,
pustil jsem se do stavby malé ústředny EZS do dílny a garáže - tedy nic,
co by vyžadovalo nákup něčeho profi.

Mám zde pár starších PIR čidel od Jablotronu, původně byly zapojeny do
dvojitě vyvážené smyčky. Nechtělo se mi bojovat s nějakými OZ, takže
jsem uvedenou smyčku zapojil jako primitivní odporový dělič s výstupem
jdoucím do A/D MCU. Zdá se, že to funguje dobře, avšak moje otázka je:
od vstupu MCU bude drát (3, 7, 25 m) - délka sice funkčnost neovlivňuje,
ale i na pár metrech se může objevit různý bo..el (napěťové špičky)
apod. Nemáte někdo zkušenosti, co dát na vstup před MCU, aby to po
prvním startu cirkulárky přežil a zároveň zůstal využitelný princip
dvojitě vyvážené smyčky?

Děkuji.
J.Matuška