RE: OT - Výběr videokamery

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Květen 3 13:26:19 CEST 2011

No vzhledem k tomu, ze se kolem toho pohybuju, tak vim, ze nekdy jsou i dva pary rukou pro kameru (samozrejme umistenou na stativu) skoro malo. Kdyz chcete udelat jizdu s kamerou spojenou zaroven se zoomem a proostrenim zaberu, a jste jeste ve svetelnych podminkach, ktere se v prubehu jizdy zmeni, tak to tocite klidne desetkrat, nez se podari otaceni vsemi temi kolecky sesynchronizovat navzajem a jeste s rychlosti chuze cloveka, ktery tlaci po kolejich vozik s kamerou.

Ovladani profi kamery je opravdu uplne neco jineho nez stisknuti tlacitka Rec u te z prvniho Electro-baraku.

Jakub Serych