RE: OT - Výběr videokamery

Zdeněk Kašpar zdkaspic.hw na seznam.cz
Úterý Květen 3 10:23:19 CEST 2011

Dobrý den,
Nacházím se v podobné situaci (holky 15 a 17), ale taky pořád ještě "nevim"
jakou cestou je lépe se dát. Zda něco úplně levného na rozjezd a když se
děti chytnou tak přezbrojit, a nebo rovnou jít do vyšší kvality s tím, že
trápit se s nějakým úplným šuntem je ztráta času.

Vlastní výběr je asi hodně subjektivní záležitost, sám žádné zkušenosti s
filmováním nemám, ale při pátrání po informacích mi dost pomohl tento web
http://www.videokamery.cz/
díky němuž jsem si trochu udělal obrázek o situaci v oboru (a i o cenách).

Osobně se momentálně kloním k Canonu (dobrá optika, velikost snímače,
optický stabilizátor). Asi dojde na kompromisní "střední level"  Legria HF
M46 (HD, pamět i SD), i když ten hledáček, co je u dražší M41 by se určitě v
řadě případů hodil.

Přeji pěkný den

Zdeněk Kašpar

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 6089 (20110502)