Solarni panely z GME

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pondělí Květen 2 18:29:06 CEST 2011

Ano je to na lod, takze tam je kazdej watik ziskanej jinak nez z nafty
uzitecnej.

Jak rikam zatim jsem to nijak nesledoval a ani nijak neresil takze vubec
nevim jak je to drahe/levne - spis mi jde o to zda to neni najakej ausus
  co do nej bude za rok zatejkat a ucinnost bude 5%.

Pro solar budu mit k dispozici plochu cca 1.5x1.5m s tim, ze osazovat
budu postupne.

--
S pozdravem
Radek Vicek