Solarni panely z GME

Pondělí Květen 2 18:23:12 CEST 2011

Rekl bych, ze na lod.
Sveho casu jsem podobny az stejny panel koupil na ebay za 55$ + 70$
postovne, ale slo o aukci (nove panely, ale bohuzel aukci prodej).
K cene , prijde na to kolik toho chcete, pri 1-2 ks bych to moc
neresil, pokud vice, tak lze nakoupit i s cenou pod 1.7$/Watt
http://sunelec.com/
http://www.ecobusinesslinks.com/solar_panels.htm

Martin