OT Ctecka Kindle 3 Wifi

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Březen 31 15:03:29 CEST 2011

A na co potrebujete ctecku velikosti A4? Ja uz jsem treba velkej a v
beletrii obrazky nepotrebuju.

Mel jsem podobnej nazor, ze se na ten displej toho vejde malo, ale
naprosto to nevadi.

Jinam mam nekolik knih velikosti A4 a vetsi - treba o akvaristice,
barevne s fotkama. Naprosto do nich nepotrebuji koukat, vetsinu naucnych
veci (treba chov konkretni ryby) najdu na internetu, jednak
aktualizovanych a druhak vcetne treba kontaktu na chovatele.

Pak mam samozrejme knihy treba s fotografiema, ale ty na ctecku
nepotrebuju - protoze ty cist nemusim tak proc bych je nahraval do ctecky.

jak ted prochazim ruzna fora a clanky o cteckach (treba diskuze) tak
valna cast lidi neustale ceka, ze ta ctecka bude multifunkcni zarizeni,
ktere umi vsechno - nejlepe aby to umelo to same co chytrej telefon a
nebo netbook. Viz argumenty, ze kdyz to nema podsvicenej displej tak je
to nepouzitelne.

Radek Vicek