OT Ctecka Kindle 3 Wifi

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Březen 31 12:00:43 CEST 2011

Dne 31.3.2011 11:51, Jan Waclawek napsal(a):

> Najvacsia spotreba citacky (ak sa pouziva ako citacka) je pri
> prekreslovani, takze relevantny udaj je skor pocet "zalistovani".

no ja to spis myslel ne ve vztahu ke spotrebe (blbe jsem to napsal), ale
spis kolik casu jsem stravil ctenim vubec a jak dlouho jsem knihu cetl

co se tyka spotreby tak to asi resit nebudu muset - opravdu to vypada,
ze mi to mesic klidne vydrzi

> Priznam sa, ze nerozumiem.

melo byt "pamatuje si u kazde knihy rozectenou stranku"

nemel bych delat dve veci najednou - pak clovek pise blbiny

RV