Display/TV

Čtvrtek Březen 31 06:51:50 CEST 2011

2011/3/31 Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>:
Ještě jsem si vzpomněl na jednu historku. Moc se mi líbí nápady
některých osvícených lidí (bez urážky pane Buchta), jak by to výrobci
(nejen) elektroniky měli dělat. Jeden učitel na elektrotechnické
průmyslovce jednou prohlásil, že autorádio by nemělo být stereo,
protože auto má daleko do nějaké ideální poslechové síně a mnohem
lepší by bylo, kdyby bylo jen mono a regulace hlasitosti v každých
dveřích samostatně, aby si každý pasažér mohl nastavit hlasitost podle
sebe ;-)

Je vidět, že i když si myslíte, že máte nějaký super nápad jak to
dělat, protože by to bylo nejlepší pro vás, neznamená to, že by to
bylo lepší pro zbytek světa.

Pavel Kadečka