Re: DPH, CLO atd. u balíků z CH po 1.4

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Březen 28 10:24:50 CEST 2011

Vsak ano, proti celnici nic tak extra nenamitam (resp. chapu jeji funkci, ne
ze bych s tim souhlasil), s cim hrube nesouhlasim, je vyber 96Kc "mytneho"
CP za to, ze... ehm, za co vlastne? Ze mi udela prostrednika pri komunikaci
s celnici?

OK, bude mi delat prostrednika i u zasilek POD 22?? Proc by ne, kdyz to
(urcite rad, protoze je to pro dobro nas vsech) zaplatim, a zakon to CP
umozni?

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, March 28, 2011 10:17 AM
Subject: Re: DPH, CLO atd. u balíků z CH po 1.4

Ja myslel, ze celnice ma za ukol na zaklade platnych zakonu vybirat clo
a DPH - muzou tedy po vas pozadovat dolozeni skutecne ceny zasilky a
teoreticky dokonce vam muzou vymerit clo a dph na zaklade obvykle ceny
pokud nejste schopen/ochoten zaplacenou cenu dolozit.

Tuhle blbarnu si ale vyridte s parlamentem CR nehazte to na CP.

Radek Vicek