DPH, CLO atd. u balíků z CH po 1.4

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Březen 28 10:17:46 CEST 2011

Ja myslel, ze celnice ma za ukol na zaklade platnych zakonu vybirat clo
a DPH - muzou tedy po vas pozadovat dolozeni skutecne ceny zasilky a
teoreticky dokonce vam muzou vymerit clo a dph na zaklade obvykle ceny
pokud nejste schopen/ochoten zaplacenou cenu dolozit.

Tuhle blbarnu si ale vyridte s parlamentem CR nehazte to na CP.

Radek Vicek