Re: DPH, CLO atd. u balíků z CH po 1.4

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pondělí Březen 28 10:23:52 CEST 2011

Cimz jsme od otazky "technickeho reseni dovozu" migrovali pres
"smyslupelnost posty, jejich poplatku a tak vubec" az ke kobzolam. No
prima:)
(at zas nejsem vlacen - tim nemyslim, ze bych s tim co pisete
nesouhlasil. SOUHLASIM. A nezastaval jsem se v predchozim prispevku
vlady/parlamentu/samosprav CR obecne. Vadi mi 99.99% jejich
rozhodnuti/narizeni.)

Neslo by se vratit k tematu nebo tema stopnout? (ja vim, jsou duvody,
proc to admin zatim neudelal - aby nebyl chudak taky napaden).
Marek