DPH, CLO atd. u balíků z CH po 1.4

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Březen 28 09:32:28 CEST 2011

Doted to CP hradila ze sveho - nechapu proc by to ale mela delat
zadarmo? My nejsme CD, my nedostavame zadne dotace, naopak dotujeme
treba ztratove Langrovo volebni pobocky, ktere jsme chteli zrusit
(nektere tyto pobocky maji obrat v radech stokorun za tyden!!).
Nezrusili jsme je tak holt musime vydelat jinde.

Radek Vicek